Ik ben erg vriendelijk geholpen. Ik kwam aan met hele slechte nagels en Banu heeft mij echt goed geholpen! Zo blij met de biab! Kom volgende x zeker terug.
Behandeling door Banu •Builder gel manicure
Aolany•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze werkt nauwkeurig, is super vriendelijk en gezellig. Nette salon.
Behandeling door Banu •Nagelverlengingen
Marrit B.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Door de gezellige sfeer en kwaliteit van de salon ben ik nogmaals terug gekomen. Dit keer wimperextensions laten zetten. Ik ben zeer tevreden en kom wederom weer terug voor wenkbrauwen en wimpers.