Eerste keer geweest en erg goed geholpen. Leuke afspraak met een super mooi resultaat!
Behandeling door Banu •Wimperextensions
Britt M.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst Biab laten zetten en ben helemaal verliefd op mijn nagels😍😍😍 Banu gaat zorgvuldig te werk en weet wat ze doet! Ik raad haar zeker aan!!!
Behandeling door Banu •
Builder gel manicureToon alles…
Carina M.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zooo ontzettend blij met het eindresultaat van mijn nagels😍😍😍Dankje voor je geweldige service..love it🥰
Behandeling door Banu •
Gellak pedicureToon alles…
Carina M.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer super mooie nagels gekregen! Ze neemt de tijd voor je en werkt heel nauwkeurig!