Fijne toegankelijke salon, puur en geen poeha, ik hou ervan!
Sylvia•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon met goede producten. Sawsan geeft goed advies en uitleg. De salon is goed bereikbaar met de auto of met het ov. Ik ben tevreden!
Sandra•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden....
Weer geweest voor de 2 en keer,ik hoop dat ze op deze manier blijft kappen!
Dank je wel...
Truus•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke salon met een leuke dame die echt de tijd voor je neemt!
Maaike•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Vanmorgen een gezichtdsbehandeling gehad. Wat een fijne omgeving en ontvangst. Een erg aardige rustige vrouw. Voelde me erg op me gemak.en ben zeer tevreden.ik blijf klant.