Altijd netjes en goed geholpen. Ben heel tevreden.
Diana •bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goede behandeling, geduldig met mooi resultaat.
Prija •bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden! Erg vriendelijk
& zeker een aanrader!
Soraya •bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een fijne behandeling. Alles werd goed uitgelegd en kreeg ook bepaalde adviezen mee. En ook klantvriendelijk, wat natuurlijk ook belangrijk is :)
Saskia•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb pas twee afspraken gehad maar merkte al direct verschil na de eerste behandeling. De haartjes zijn al een stuk minder en fijner. Ik kijk uit naar het eindresultaat, blij dat ik eindelijk de stap gezet om te laseren, had ik eerder moeten doen