Klantvriendelijk..neemt de tijd.. past sterkte continu aan.. stelt je op je gemak.
Nathalie•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel advies en professionele behandeling. Fijn schoon salon en Priya is heel spontaan dus je voelt je er erg op je gemak en er zijn geen akward momenten.
Sandjani•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling gehad, steeds minder haargroei!
Fijne persoonlijke begeleiding
Anjali•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top behandeling!
Sharon •meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve dame!
Was in het verleden al 2x geweest en zag toen al resultaat.
Raad het iedereen aan!
Lekker kunnen babbelen en lachen met haar.