Amazing work as usual. Been going there for the past 3 years. Highly recommended
Behandeling door Margaritha
Mounira•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top sessie gehad op de nieuwe locatie, prachtig!
Stephany•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect lashes and treatment as usual! Oksana is so good and professional in what she does. Everytime she does my lashes I am so calm and relaxed
Stephanie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Love the nail salon. Always neat and quick. And lots of choices in color. Kateryna. She is very gentle when doing my nails. I live far away and always have to travel at least 1h. But always go back to this nail salon 💛
Daw•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling, super vriendelijk geholpen en het resultaat is zoals altijd perfect!