I am always satisfied of the lashlift I get, the beauticians are very professional and delicate in their work, I 100% recommend.
Amani•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Love it😍❣️
Behandeling door Margaritha
Nisha•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Oksana is the best! Always Beautiful Results
Patricia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi nieuwe salon, erg zorgvuldig met de hygiene en perfect resultaat keer op keer!
KaMing•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing! Ik voelde me erg ontspannen, ze zijn erg professioneel en doen alles wat ze kunnen, het is mijn tweede keer en de ervaring was beter. Het is een erg gezellige plek