Elke keer weer een heerlijke ervaring om mijn nagels hier te laten doen!
Lil•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super klantvriendelijke medewerkers😍
Danise•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect!
Danise•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect!
Danise•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet voor niets zijn ze nu met elkaar verhuisd naar een veel grotere salon. En hoe! Het is gaaf. Wat een mooie stap vooruit. En zoveel nieuwe medewerkers om aan de vraag van de klanten te kunnen voldoen. Dat zegt toch wel genoeg over hun professionaliteit, succes en groei.
Wenkbrauwen altijd top en ook pedicure en manicure altijd verzorgd en mooi. Lieve en professionele medewerkers.
Wie mooi wil zijn gaat naar deze salon!