Na vele jaren, heb ik eindelijk het perfecte nailsalon gevonden. Het service is super goed, iedereen is heel oplettend en mijn nagels blijven heel lang in goede vorm!
Valeria•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Everything was great as usual! It is 10/10 experience.