suuuuuuper blij met mijn nagels, mooie french manicure voor de voetjes en handjes :) ze neemt echt de tijd voor je ……………. Ik zou deze salon zeker aanraden…….:::::::::::::::::::::::::::::: Dankjewel voor de nagels ……………………………………..:……….::::::::::::::::
janny•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima pedicure
Weinig op aan te merken
Kitty•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Loved my nails!
Behandeling door Margaritha
Carla•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
I have been to several salons and none has ever done a better job than these girls do. Never changing again!