Ik kan dit team absoluut aanbevelen. Sinds meer dan een jaar kom ik hier en ga zeker niet meer weg als klant.
Ze zijn professioneel en doen alles voor de comfort van de klant! Heel fijn!
Stephany•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Oksana is really professional and nice 😊
Erika•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
heel mooi schoongemaakt en ontzettend dun gelakt zodat het super natuurlijk lijkt (wat mijn voorkeur is)!