Fijne eerste ervaring! Ze werkt erg secuur en snel en mijn nagels zien er top uit. Dank je wel Kate!
Settia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne studio, ze hebben uiteindelijk geen gel gedaan bij mijn voeten omdat ze aangaven dat m’n nagels ff rust nodig hadden. Via treatwell geboekt en dus al betaald, maar netjes een lager tarief gekregen en refund voor overige geld
Loes•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Always the best at 1993!
Tanya•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke kleuren en perfect uitgevoerd. Zoals altijd :)