Al ruim een jaar dat ik hier m’n nagels laat doen en nog steeds ben ik super blij. Gastvrijheid en hoe netjes alles wordt voor je gedaan is gewoon top!
Behandeling door Margaritha
Vlada•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The best!
Behandeling door Margaritha
Joanna•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Love the relaxed environment & people are nice feeling zen here 🙏🏽
Brigitta•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vera werkt super secuur! Ze neemt de tijd en het wordt altijd prachtig!