Behandeling was heel secuur en met grote kwaliteit
Anoniem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagels zijn heel netjes en professioneel gepolijst en gelakt
Anoniem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn weer helemaal op en top! As always! Lieve meiden en top service.
Anoniem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb gekozen voor een medisch pedicure ipv een cosmetisch pedicure want ik heb eelt / likdoorn die moesten worden verwijderd. Ik ben tevreden met de behandeling. Mijn voeten voelden en zagen er veel beter uit toen ik weg ging. Ik zal zeker terug gaan.