Very good, Biab in blue with the perfect manicure!
Claire•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind Katherine heel erg goed.
Izabela•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing visit, highly recommend, will come back again!
Anna•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
👍👍👍👍
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Spullen zijn niet gedesinfecteerd worden uit een bak gegrabbeld waarmee iedereen behandeld wordt. Dames praten onderling maar niet met cliënt.
Geboekte treatment kon niet gegeven worden en de muziek stond keihard. Eens maar nooit weer dus.