Mijn zoontje van 6 had een likdoorn. Hij is ontzettend vriendelijk en attent geholpen, was toch spannend voor hem. Hij werd helemaal op zijn gemak gesteld.
Behandeling door Margaritha
Laura•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
This place is sooooo good. Best manicure 💅 thanks girls!
Tanya•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn geholpen door de medewerkers. Ik kom er zeker terug!
Jane•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Supergoede manikure, ik kom altijd terug, Oksana is de beste, kan dit salon alleen maar aanbevelen