Kom hier al 3 jaar en elke keer als ik hier kom loop ik weer vol tevreden weg. Margarita en haar meiden nemen de juiste tijd en dat resulteert in prachtige nagels.
Behandeling door Margaritha
Emmy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne service je voelt je daar gelijk op je gemak.
Behandeling door Margaritha
Angelique•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Love this salon. Best gel polish manicure you can get
Roos•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een trauma-nagel, is vertikaal ingescheurd, blijft zo. Margaritha zet deze dicht eens in de zoveel tijd, dan ziet ie er weer prachtig uit. Supersnel, betaalbaar, echt een onwijs goede behandeling!