Mijn nagels zien er weer fantastisch uit! Dank je wel!
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Als je binnenkomt begint de ervaring gelijk. Fijn welkom, mooie salon en fijne sfeer. Ik had een pedicure en kreeg naast de behandeling ook kundig advies. Ben blij verrast en hoewel sandaaltjes weer misschien al voorbij is, zou er zo mee willen pronken.
Behandeling door Margaritha
Anique•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige biab manicure! Vakkundig aangebracht.
Anna•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
I only come here now for my nails, Vera is the best. She always does my nails perfectly! Thank you 😊