Alweer heerlijk! Ben hier al voor de zoveelste keer en nooit teleurgesteld naar huis!
Behandeling door Margaritha
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze zijn gewoon supergoed in wat ze doen!! Gelnagels is leuk, maar deze zijn gewoon tof! Dit x een andere keuze met twee glitter nagels. Heel mooi geworden. Ze nemen alle tijd om het er goed af te halen. Nagels blijven ook stevig en mooi. Je kan zelf een voorbeeld opzoeken en ze maken het zo of nog leuker door eigen idee en creatie. Zo is elke 3 wk weer leuk en verrassend!
Ilse•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Doesn’t matter who does your nails - the result is always perfect! :) Been coming to this place for many years - great to see new faces that does a very good job.
Annija•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service!
Behandeling door Margaritha
Annija•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
As always - happy with the result and would highly recommend this place!