Ik kom al ruim 2 jaar elke maand naar deze salon voor m’n nagels. Beste manicure die ik ooit gehad heb.
Behandeling door Margaritha
Roos•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toffe Biab manicure! Sinds ik hier kom zijn mijn nagels heel sterk, mooi en lang geworden. De kleur keuze is super mooi.
Behandeling door Margaritha
Victoria•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect as usual
Behandeling door Margaritha
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top pedicure
Behandeling door Margaritha
Vere•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Als je op zoek bent naar kwalitatieve manicure/pedicure, this is the place to be. Fijne en kundige specialisten. Mijn nagels zien er schoon uit en zijn perfect gelakt.