Margaritha is de beste die ik ken, prachtige nagels en wenkbrauwen
Behandeling door Margaritha
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer prachtige nagels 🤩
Miriam•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het grappige is dat mijn collega aan mijn nagels zag dat ik ook naar 1993 ga. Zij gaat zelf ook. Grappig. Ze zijn echt allemaal supergoed en het blijft super netjes zitten 3 a 4 weken. Echt kunst! Heel blij mee altijd. Ze nemen alle tijd voor je.
Behandeling door Margaritha
Ilse•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren kom ik hier terug, alle behandelingen worden professioneel uitgevoerd.