I was very impressed with Margharita's knowledge and professionalism, she did a great job!
Behandeling door Margaritha
Aphra•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagels zagen na afloop prachtig uit! Heel mooi gedaan. Laat niet vaak mijn nagels doen maar dit was voor herhaling vatbaar - zelf krijg ik ze nooit zo netjes en mooi gelakt.
Behandeling door Margaritha
Laura•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed en vriendelijk geholpen! Het is schoon en hangt een ontspannen sfeer.
Lisa•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
👍🏻👍🏻👍🏻
Behandeling door Margaritha
Dominique•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good. Clean, nice music and exactly what I wanted.