Very professional salon. I like the girls, very calm.
Azy Ildar•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Very very good
Lily Palm•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Great place n people
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
2 sterren, omdat de jongedame wel vriendelijk was.
De behandeling begon een kwartier later, omdat de dame er niet was.
Ik had de meest uitgebreide behandeling geboekt, maar de dame was hier niet voor opgeleid en gaf aan deze behandeling ook niet te mogen geven.
Ingegroeide nagel kon niks aan gedaan worden, omdat de eigenaresse er niet was.
Aangegeven dat ik niet de behandeling heb gekregen die ik had geboekt. Ik kon binnen een week terug. ik boek voor 1 keer en heb geen tijd om weer te wachten