Niet zoals ik gewend ben van gezichtsbehandeling. Een zuurtje (10 min intrekken), oneffenheden verwijderen, masker (30 min wachten), en nog even een crème. Geen muziek oid, werd telkens alleen gelaten in donkere ruimte. Beetje teleurstellend.
Behandeling door charissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden met het resultaat! Ik kom zeker terug.
Behandeling door charissa•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Danique•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne pedicure gehad. Mijn voeten zijn weer summer proof. Voor herhaling vatbaar!
Pedicure
Marjolein•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima degelijke behandeling. Heerlijke massage
Behandeling door charissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Lieke•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Robin gave the best facial I’ve ever had…she fixed blemishes and skin problems I didn’t think could be fixed. :)