Ik ben altijd super tevreden over de wax service hier. Robin is super lief ze levert perfect resultaat.
Vrouwen harsen - benen
Loes•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Slechte salon, geen aanrader. Extreem gehaaste behandeling en niet klantvriendelijk.
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Viola•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele brand plekken achter gehouden 😅 en na vijf dagen nog steeds aan het vervellen. Nog nooit eerder gehad.
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
ayanna•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik moest even dubbelchecken of ik wel de juiste tijd had, want de kapper was dicht en er is geen bel om aan te bellen bij de schoonheidssalon. Maar gelukkig zag ze me op tijd. De behandeling was goed, snel en professioneel.