Het was de eerste keer hier bij Chareau. Charissa is erg vriendelijk en heeft mijn wenkbrauwen mooi gewaxt en geverfd. Kom zeker nog terug voor een andere behandeling bij haar.
Behandeling door charissa•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Lelita•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Lieve vrouw en terwijl ik begrijp dat het mijn eerste keer was en de prijs niet super duur is zijn er echt veel haren gemist.
Behandeling door charissa•
Vrouwen harsenToon alles…
Saida•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals elke keer weer zeer tevreden met het resultaat!
Behandeling door charissa•Wimpers en/of wenkbrauwen verven