Heerlijke en uitgebreide gezichtsbehandeling gehad, met een fijne schouder/nekmassage. En dat voor een vriendelijk prijsje!
Hannie•meer dan 10 jaar geleden
Hele goede behandeling. Alles werd duidelijk uitgelegd. Goede prijzen en locatie. Ik zou deze salon zeker aanraden.
Angela•meer dan 10 jaar geleden
Ik heb de behandeling niet als een uitje ervaren. Behandeling was snel en met snelle bewegingen en veel geluid. Niet rustig en sereen zoals ik verwacht bij een behandeling van in een schoonheidssalon.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
snel en vlot geholpen :)
Rita•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Makkelijk te bereiken, je kan snel langskomen voor een afspraak. Salon is netjes en schoon. Vriendelijke jonge vrouwen die luisteren naar je wensen. Ga hier zeker vaker langskomen!