I was at Chareau in order to get a fruit acid peeling and I have absolutely nothing to complain about. In contrast, I got a very informative introduction in the technique (do & don't) beforehand & during the treatment I felt comfortable the whole time. To be repeated =)
Estelle•meer dan 10 jaar geleden
Fijne sfeer, professionele specialiste, en grondige schoonmaak :) Het helpt echt!
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg prettige sfeer, fijne producten kundige dames
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer aangename (verwen)behandeling, erg professioneel en vriendelijk personeel. Alles werd helder uitgelegd van te voren en vervolgens stond ontspanning centraal (geen geklets tussendoor en lichten werden gedimd). Ik zou zeker nog een keer bij Chareau een behandeling boeken!
Kirsten•meer dan 10 jaar geleden
Er hangt een goede en ontspannen sfeer. Je wordt geholpen door een ervaren en kundige schoonheidsspecialiste.