Ik ben nu twee keer bij Chareau geweest voor mijn wenkbrauwen, een keer bij Robin en een keer bij Charissa. Beide keren super tevreden! De salon is klein, maar fijn!
Anoniem•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goede behandeling en goede reiniging. Dit was de tweede keer maar ik ga hier nog vaker terugkomen!
Anoniem•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service, behandeling was goed en grondig, maakt gebruik van moderne technologieën, er wordt goed naar jouw behoefte als persoon gekeken.
Suzanne•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk personeel en een uiterst professionele behandeling gehad. Erg blij met het eindresultaat!
Wouter•bijna 11 jaar geleden
Zeer hygiënisch en rustgevende omgeving. Vriendelijke en deskundig personeel.