Ik kom al een tijdje bij deze salon en ben enorm tevreden. De eigenares neemt de tijd voor je en vertelt wat ze doet en waarom ze dat doet. De nieuwe standaard producten die ze gebruiken (Reviderm) geeft een mooi resultaat. Enorme aanrader!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Lotte•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd weer top bij Robin! Fijne gezichtsbehandeling door een professionele specialiste.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Sarah•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben weer blij met mijn wenkbrauwen!
Behandeling door charissa•Wenkbrauwen harsen
Jacqueline•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Chareau. En ik ben altijd zeer tevreden!