Weer helemaal tevreden! Ik ga altijd naar Julia voor mijn wenkbrauwen en wimpers. Waar ik bij andere salons wel eens oncomfortabel ben geweest of het pijnlijk vond, heb ik bij Julia nooit ergens last van gehad (soms val ik zelfs in slaap) en het resultaat is telkens weer precies zoals ik hoopte. Julia werkt erg gedetailleerd, elk wimpertje staat precies de goede kant op en het blijft lang mooi. Ik zou haar aan iedereen aanraden.
Behandeling door Julia•
Wimper permanentToon alles…
Mirthe•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nergens beter dan bij Julia. Ze is heel precies en mijn wenkbrauwen zien er altijd top uit. Erg blij mee!
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Fleur•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia is heel vakkundig, aardig en altijd fijn om daar te zijn!
Behandeling door Julia•Wimper permanent
Cecile•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke vrouw, die alles duidelijk uitlegde en de tijd nam. Ook goede tips gaf voor vervolg en onderhoud. Ik ga graag terug naar Julia
Behandeling door Julia•Wimper permanent
Anouk•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
zoals altijd een fijne behandeling, met zorg, heerlijke gezichtsmassage en prachtige wenkbrauwen en wimpers. een aanrader!