Julia is lief, zorgvuldig, ervaren en verricht altijd een wonder met mijn wenkbrauwen! Heel fijne ervaring, ik kijk alweer uit naar mijn volgende bezoek.
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wimpers zien er prachtig uit! Benieuwd hoe lang het blijft zitten.
Behandeling door Julia•Wimper permanent
Selma•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijn geholpen, vakkundig en grondige gezichtsbehandeling. Wenkbrauwen zijn erg netjes geworden, zeker voor herhaling vatbaar!
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anouk•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia is gastvrij, vriendelijk & weet wat ze doet. Ze kan ook heerlijk masseren!
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben bij Julia geweest voor o.a. mijn wenkbrauwen en wimpers. Het was de eerste keer verven en ik ben super blij met het resultaat. Mijn wenkbrauwen zijn precies de goede kleur en daarna ook mooi in vorm gemaakt. Super blij mee en ik kom zeker terug!