Uitstekende schoonheidsbehandeling in mooie salon.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Christel•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer, praten mag, gewoon stil ontspannen is ook oké. Lekkere geuren, secuur.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Eveline•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia is ontzettend secuur en zorgt voor totale ontspanning tijdens de behandeling. Ik ken niemand die je wenkbrauwen mooier in model maakt dan haar! Ik kom er al twee jaar met veel plezier.
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Jose•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super leuk en aardig, leuke sfeer ik ga zeker nog een keer!!
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Amira•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Deskundig gaat Julia te werk. Erg prettig.
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven