Een behandeling bij Julia is altijd heel fijn. Julia heeft veel kennis van zaken, ze werkt heel zorgvuldig en geeft duidelijke en bruikbare adviezen. De gezichtsbehandeling is heel prettig en ontspannend.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Dorien•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben blij met mijn wimpers, heel mooi!
Behandeling door Julia•Wimperextensions
Nil•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia heeft mijn wenkbrauwen weer helemaal mooi gemaakt. Zeker een aanrader!
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anne•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
áltijd goed bij Julia....!
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Marijke•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia is fantastic! My lashes look great and it’s very relaxing; I always fall asleep during my appointments.