Was echt top. Julia legt duidelijk uit wat ze gaat doen en neemt echt de tijd om de behandeling rustig uit te voeren. Het epileren van de wenkbrauwen doet ze super! Heel blij met de ontspannende behandeling.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jorien•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima
Behandeling door Julia•Wimperextensions
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een fijne ervaring gehad bij Julia. Ze kijkt elke keer goed naar wat je huid nodig heeft.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia is er professioneel en heeft een goed inzicht in wat goed is voor je wimpers. Ben erg tevreden!
Behandeling door Julia•Wimperextensions
Nine Henninger•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ervaren en professioneel. Prijs/kwaliteitsverhouding goed.