Prettige salon. Ze nam alle tijd voor de behandeling en de uitleg. Vriendelijke, kundige dame. Heerlijk genoten en verzorgd en kom zeker terug! Enige 'minpuntje' wat lastig te vinden. Ze zou bv een bordje op kunnen hangen oid aangezien het aan huis is.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good service at a reasonable price. At the beginning, Julia did a short interview to match the treatment to my skin type. The session was very relaxing and my face was perfectly clean, moisturized and glowing.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
professioneel en gezellig
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Linda•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Always a treat! Julia is geweldig
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Samantha•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg zorgvuldig en met volledige aandacht behandeld. Ik kwam te laat, maar heb toch een volledige behandeling gehad. Ik vind mijn wenkbrauwen erg mooi geepileerd. De gezichtsmassage en de crème waren prima, maar heb ik prettiger gehad.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen