Ontzettend fijne afspraak gehad! Goed kunnen ontspannen tijdens de heerlijke behandelingen.
Hannie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve meid, kijkt goed naar de huid en luistert ook goed naar waar je zelf tegen aan loopt en geeft hier tips over.
Heerlijk eventjes ontspannen!
Liesanne•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke gezichtsbehandeling gehad bij Studio B. Britt is heel vakkundig en de producten die zij gebruikt zijn hemels. Bovendien was het ook nog eens heel erg gezellig. Was helemaal top.
Inge•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Afspraak herinnering van te voren was duidelijk. Behandeling werd goed uitgelegd en ontspannen gegeven. Specifiek advies gekregen. Kom graag terug.
Danny•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heerlijk de behandeling bij Britt. Goede producten en Britt zorgt voor een fijne sfeer.