Weer een heerlijke ontspannen behandeling gehad, mijn gezicht voelt weer fantastisch aan.
Inge•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling!
manon•11 maanden geleden
Geverifieerde review
weer even bijgekletst met Britt! mijn vingers waren zwaar aan een behandeling toe, even een opfrisbeurt. ze zien er nu weer toppie uit, helemaal blij
Behandeling door Britt van der Voort•Gellak manicure
Jennifer•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Lekker ontspannen maar wel grondig. Dankjewel weer!
Danny•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Britt levert zorg van hoge kwaliteit. Ze werkt professioneel, nauwkeurig en in een prettig tempo waardoor de behandeling ontspannen aanvoelt. Je merkt dat ze veel ervaring heeft en aandacht heeft voor jou als klant.