Hartstikke lieve vrouw! Ik werd goed geholpen en ben erg tevreden met het resultaat.
Roxanne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super ontspannen. Aanrader.
Karolina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling gehad bij Britt. Er word echt gekeken naar wat jij nodig hebt. Echt een aanrader!!
Britt•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super goed en gezellig geholpen .
Nagels erg mooi en blijven lang goed.
Loeki•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer heerlijk ontspannen, goed vakwerk en klaar voor mijn vakantie! Wenkbrauwen en wimpers zijn gekleurd, heel natuurlijk maar geeft net dat beetje extra😃 en super blij met de gellak kleur!