Nahid en Pegah, zijn gepassioneerd over beauty en hebben een warm hart voor hun klanten
Behandeling door Nahid•Micro Needling
Dani•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met het resultaat! Goed advies gekregen over de kleur.
Behandeling door Pegah•Gellak manicure
Hami •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Pegah is een absolute schat. Zo lief, zo betrokken, en daarnaast vooral en bovenal, professioneel en vakkundig. Ze gaat above and beyond en zorgt ervoor dat iedereen zich in de salon welkom en zelfs geliefd voelt. Elke boeking is een feestje! Dank Pegah en mamma...
Behandeling door Pegah•Gellak manicure
Lies Timmering•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
goed geholpen .
Behandeling door Pegah•Gezicht threaden
Angela•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve mensen, er wordt altijd gevraagd wat je wilt en het is er gezellig. Enkele maanden voor het eerst geweest en kom graag terug.