Wat een heerlijke plek! Ik werd hartelijk ontvangen en kreeg een zalige gezichtsbehandeling. Voelde me ontzettend verwend.
Behandeling door Nahid•Facials / Gezichtsbehandelingen
Pauline•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nahid is een behalve een goede gastvrouw, uiterst deskundig in het bepalen van de juiste behandeling voor mijn type huid. Verder kan ik zeker de micro-blading aanraden voor de wenkbrauwen. Ik heb daar een mooi resultaat aan over gehouden.
Behandeling door Nahid•Micro Needling
Madhavi•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend lieve mensen en proffesionele behandeling!
Gezicht threaden
Lian•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geen poespas, vlot en mooie wenkbrauwen binnen 10min. Fijn dat je altijd last minute terecht kan én dat je ervan opgaan kan dat het threaten goed gebeurt. Geen rare vormen in je wenkbrauw, gewoon goed!
Gezicht threaden
Sarah•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen te groot voor mij.
Moet er misschien aan wennen ...
Behandeling door Pegah•Wimpers en/of wenkbrauwen verven