Very well received. They are very kind and nice. The service was fast, painless and efficient. My eyebrows look like as wish they would. Super recommend!
Behandeling door Nahid•Gezicht threaden
Pedro•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie salon. Mijn wenkbrauwen zijn mooi gedaan. En ben heel goed geholpen. Hele klantvriendelijke mensen:)