Manicure gellak
Kreeg nu een meisje met niet veel ervaring. Helaas is dit niet op hetzelfde level als soraya. Nagelriemen niet goed weggewerkt en teveel topcoat over de nagelriemen met als gevolg dat de topcoat afbrokkelt.
Behandeling door Pegah•Manicure
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier elke keer om m’n wenkbrauwen te laten threaden. Ben zeer tevreden en wordt altijd heel hartelijk ontvangen door de dames.
Behandeling door Nahid•Gezicht threaden
Nina•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Helaas niet helemaal een goede ervaring. De prijs van de gezichts behandeling was hoger dan op de website.
Ook mijn wenkbrauwen laten doen.
Die zien er niet uit ongelijk en te donker.
Ontsteking gekregen.
Behandeling door Nahid•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn ontvangen in de salon! Daarna ook fijn geholpen en het resultaat is erg mooi. Ik kom zeker een keer terug!
Behandeling door Pegah•Gellak manicure
Janneke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd super leuk ontvangen in een gezellige en warme ruimte. Het was de eerste keer dat ik met draad behandeld zou worden en werd goed gerustgesteld en kreeg een duidelijke uitleg. Het resultaat is mooi en ben er super blij mee, ik zal zeker terug gaan