Altijd super mooi gedaan en heel gezellig. Pegah is super!
Behandeling door Pegah•Gellak manicure
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden! En goed geholpen.
Manicure
Rianne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon, de mensen die er werken zijn onwijs aardig en denken graag met je mee. Altijd blij de deur uit!
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Cato•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend vriendelijke mensen die meedenken over wat het beste bij je past. Hele warme, vriendelijke sfeer. Ik ga nergens anders meer heen.
Behandeling door Nahid•Gezicht threaden
Anna•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Pegah is een hele leuke, spontane dame die heel persoonlijk en attent te werk gaat. Ze heeft aan de hand van analyse afgeraden het lamineren te doen en heeft mij henna en epileerbehandeling aangeboden, wat beter past bij mijn gezicht en uitdrukking. Prachtig resultaat, erg gezellig en knus tijdens behandeling en voor herhaling vatbaar. Bedankt, Pegah!