Gezellige sfeer , heel attent en vriendelijk specialists .
Mooi salon, ben altijd heel tevreden met de behandelingen
PedicureToon alles…
Valerie•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon is gezellig ze vragen altijd of wat wilt drinken !!
Er is altijd tijd voor je ze denken mee wat het beste bij je past het is gewoon heel goed daar !
Behandeling door Nahid•Permanente make-up (pmu)
karin•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling.
Gezicht threaden
Marjolijn•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Could not recommend the salon more!
Wimpers en/of wenkbrauwen vervenToon alles…
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Pegah zorgt dat je heerlijk op je gemak in de stoel ligt. Er wordt goed geluisterd naar je wensen. En iedereen is altijd even lief en vriendelijk!