nog nooit zoveel kleur-keuze gehad voor mijn CND gellac! de muziek-keuze vond ik wat minder
Gellak manicure
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Superfijne salon met persoonlijke aandacht en zorgvuldigheid bij de behandelingen
Behandeling door Pegah•
Gezicht threadenToon alles…
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Er hing een gezellige sfeer. Ik werd vriendelijk geholpen en voorgelicht. Het was een fijne ervaring
Behandeling door Nahid•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Romy•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb voor het eerst van m’n leven een pedicure gedaan. Soraya heeft me heel warm verwelkomt en heeft me heel prettig behandeld. Ik heb genoten van de behandeling en ben met mooie voetjes weggelopen. Bedankt!