Super mooie wimpers! Ben er heel blij mee. Monique nam de tijd om te begrijpen wat ik wil en ze dacht met me mee. Hele ontspannen ervaring!
Behandeling door Monique•Wimperextensions
Cy•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb zo’n 3 weken geleden m’n wimpers laten zetten bij Monique en het resultaat is écht insane 😍
Ze is superlief, gezellig en denkt goed met je mee. Neemt alle tijd voor je en dat merk je aan het resultaat 💫
Inmiddels 3 weken verder en mijn hybride lashes zitten nog steeds prachtig! Zó blij mee 🫶
Behandeling door Monique•Wimperextensions
Annemay•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben goed geholpen door Monique!
Behandeling door Monique•Wimper permanent
Sandy•8 maanden geleden
Geverifieerde review
More than a week since I had my lashes done. and it still stays :) Monique is very open to many styles and attention to detail!