Ik ben zeer tevreden met Burçin en de behandelingen die ze doet, ze is professioneel en goed in haar vak, daarnaast stelt ze je heel erg op je gemak en is ze een zeer fijn persoon. Ik ben vaste klant bedankt
Behandeling door Burcin•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
D.L.•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
vriendelijke en goede vakvrouw. Stelt je op je gemak en weet wat ze doet.