Heel fijne ervaring gehad bij Burcin! Erg prettig dat alle stappen werden uitgelegd en dat ze regelmatig vroeg of ik oke was! En een mooi resultaat van de lashlift🫶
Behandeling door Burcin•Wimperlifting
Kimberly•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
eyebrows turned out lovely, eyelashes unfortunately very asymmetric, one side barely curled. would've gone back but was leaving for holiday so could not be fixed.
Behandeling door Burcin•
WimperliftingToon alles…
Lucie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik was heel blij met mijn resultaat en Burcin was heel vriendelijk en professioneel!