Mijn wenkbrauwen zijn perfect gethread! Sen is een perfectionist en mist geen haartje.
Behandeling door Burcin•Wenkbrauwen - threaden
Selena•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben super tevreden over mijn wimperkrul behandeling! De mevrouw die het doet is ontzettend vriendelijk en stelt je meteen op je gemak. De sfeer is heel ontspannen, met een heerlijke relaxte bank waardoor het echt even een momentje voor jezelf is. De salon is ook altijd schoon en verzorgd, wat meteen een fijne en professionele indruk geeft. Mijn wimpers zitten na afloop altijd prachtig gekruld. Echt een aanrader!
Behandeling door Burcin•Wimperlifting
Eva•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn wimpers zien er heel mooi uit!! Raad het zeker aan. Ziet er heel natuurlijk uit.
Behandeling door Burcin•Wimperlifting
Saar•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Burcin heeft mijn wenkbrauwen weer perfect in shape gebracht voor mijn vakantie. Ik kan altijd op haar vertrouwen. Super bedankt en tot na mijn vakantie! <3